2017. január 20., péntek

# Altered Art # Challenge

Night and day

Elkészült a második Altered Art alkotásom is. Úgy gondoltam, az első után már nem fogok tudni olyan jót alkotni, amivel elégedett is lennék, de még is sikerült :)

Egy oka volt annak, hogy ez a vászon ilyen lett, hogy a Prima Marketing alhemy festékét mely színváltós ki akartam próbálni. Ha fehérre kenem akkor egy gyöngyház fényű, világos türkiz színt kapok, ha pedig feketére kenem akkor egy erős rózsaszín színt kapok. Ezzel az effekttel akartam kicsit játszani, amikor is megálmodtam a kétszínű vásznat.
A díszítést jó részt saját díszítőelemek alkotják. Gyurmából készítettem a kis csapot, a háttérben a kereteket, a vízvezeték csöveket, a virág alól kilógó kis díszeket, a pillangót. Ami nem saját készítésű dísz, az a virág és a 4 fém dísz. 

Amikor az elrendezés összeállt, lekentem a felét fekete a másik felét fehér gessoval. Erre mentem rá az Alchemy festékkel, majd az egészet arany pasztával hangsúlyoztam. 
Nagyon megszerettem ezt a képet, bár nagyon nehezen indult ennek a készítése :) 


Íme a kép



Bemutató videó

A kép összhatását két kihívás is ihlette, ahová pályázok is ebben a hónapban:
A Mixed Media Art januári kihívása és a Freetany Flowers  - "Nekem Párizs" kihívása.

További képek





7 megjegyzés:

  1. Красивая работа, хоть и не совсем черная :), как требуется в нашем задании :)

    VálaszTörlés
  2. Its truly gorgeous!! Loved your work !!

    VálaszTörlés
  3. So interesting project!
    Thank you for joining us at MixedMedia&Art!

    VálaszTörlés
  4. Очень необычно! Красиво! Вдохновляет! Браво! Спасибо от дизайн-команды Freetany Flowers!

    VálaszTörlés
  5. Fantastic canvas! Great idea and so many details! Thank you from DT Freetany Flowers!

    VálaszTörlés
  6. Очень круто!
    Спасибо, что Вы с нами, Freetany Flowers!

    VálaszTörlés
  7. Wow, what a great piece! A lot of work on it, it's beautiful!!!
    Thank you so much for playing with us at Mixed Media & Art

    VálaszTörlés

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter