2017. december 15., péntek

# Album # Winter

December Daily másképp

Ez poszt most nem csak arról fog szólni, hogy nálam miért lett idén más, hanem egy kis érdekességet is szeretnék megosztani.

Egyik nemzetközi csoportban olvastam egy színpaletta kihívás kapcsán, hogy bizony a nem Mixed Media-sok mennyire irigykednek ránk. 😲
Persze számtalanszor hallottam már, amikor egy olyan jó igazi MM alkotás láttán irigykednek a nem MM-sok, hogy "hú, mennyi minden van rajta" meg "ó, én ilyet sosem tudnék" stb. Viszont, azt hogy konkrétan azért irigykednek, mert nekünk sokkal könnyebb dolgunk van, hát ilyet még én sem hallottam 😊
Ugyanis, a beszélgető hölgyek inkább albumokban voltak jártasok, és pont az volt a problémájuk, hogy nekik egy színpalettás kihíváson milyen nehéz megfelelő papírt és kiegészítőket találniuk, és, hogy mennyivel egyszerűbb dolguk van a MM-soknak, mert csak kiválasztják a megfelelő színű festékjüket és már kész is....
Valahogy ebbe sosem gondoltam bele, mert én mindig is pont fordítva voltam ezzel. Milyen jó is a nem MM-soknak, választanak szép papírt, pár kiegészítőt, próbálgatják és kész is. Ellenben nekünk, akik sok-sok sok mindent szeretnének használni, plusz a kémia amire várni kell, ez nekem mindig is bonyolultabbnak tűnt...
Úgy, hogy hatalmas mosollyal a számon konstatáltam, hogy, de jó! nekünk ennyire könnyű dolgunk van! 😄

Most viszont visszatérve az én újdonsült DD albumomra, azt mondanám, hogy ez nem MM. Halmozni ugyan halmoztam, de a pacán kívül, most teljes mértékben elhagytam minden színezési formát, mert olyan beszédesek voltak ezek a papírok 😊
....és hogy miért is lett ilyen minimál a DD albumom? Erre egyszerű a válasz. Még sosem fejeztem be egyet sem! 😂 Büszke vagyok a 2015-ös albumomra, ami nem mellesleg egy PL 😃 mert azzal legalább már eljutottam 18-ig 😂

Szóval, idén egy kis egyszerű, néhány fotós albumot csináltam, és tényleg csak azok a fotók kerülnek bele, amikor történt is valami. Ezt is utólag fogom megcsinálni amikor már lesz miből válogatni. Így talán tényleg lesz egyszer egy rendes DD albumom és minden elismerésem azoké, akik ezt évről évre szorgalmasan megcsinálják 😊

Íme a már kész album

Néhány részlet fotó

     

Mutatom a belső részét

      
   
...ééés a kedvencem! Az Instagramon kaptam a hozzászólást hogy nem mArry hanem mErry a Christmas! ... és milyen igaz 😃 ám ez ellen már nincs mit tenni, a felirat gyári, a készlet része, úgy hogy ez már így marad! 😃
Kíváncsi lennék, hányan vették észre 😉

Most pedig ahogy ígértem, belinkelem a kihajthatós pop up rész videóját, aki engem inspirált. Nekem szerelem volt első látásra. Ám a videó nem magyar, ezért a lap meghajtásának készítettem egy vázlatot, hogy ne kelljen agyalni sokat, hogy hol vannak a hajtás és vágás vonalak.
Alább pedig a tutorial videó! 


Jó alkotást kívánok! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter